czwartek, 27 lipca 2017

76. WYNIKI ROZDANIA

Na wstępie chciałabym podziękować Wam za liczny udział i za wiele miłych słów, które uświadomiły mi, jak wielu jest w naszym kraju wspaniałych miłośników gier otome. Pamiętam, że zaczęłam interesować się tymi grami, kiedy były jeszcze zupełnie niszowe, więc tym bardziej cieszy mnie fakt, że tak bardzo wzrosła ich popularność. Od siebie mogę dodać tylko tyle, że przyszły wpis będzie szczególny, więc just stay tuned, jak mówią nasi bracia na Zachodzie.

Miałam dzisiaj sporo do załatwienia, ale kiedy wróciłam do domu, panowie z "Amnesii" nie dawali mi już spokoju i czekali z walizkami gotowi na przeprowadzkę (Ukyo, zostaw ten durszlak!). Osobą, która może się ich jeszcze dzisiaj spodziewać, jest... Pinkie Raven! Gratulacje! Grę możesz odebrać, pisząc na mój adres mailowy - kocham.gry.otome@gmail.com.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział!


3 komentarze:

  1. Gratuluje zwycięstwa, chociaż delikatny żal jest, że nie trafili oni do mnie :D
    Mimo wszystko dalej będę śledzić bloga i może w przyszłości i mnie dosięgnie takie szczęście ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwycięzcy ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację, tak bardzo zazdroszczę! *chlip*

    OdpowiedzUsuń