piątek, 30 grudnia 2016

56. KONKURS! Wygraj grę "Amnesia: Memories"!

To był dobry rok. Nie celujący, bo nic nie jest idealne, i nie dostateczny, bo wypadł zdecydowanie powyżej przeciętnej. Był to rok, w którym postanowiłam wyjść z cienia i podzielić się z innymi swoją miłością do gier otome. To, co z początku miało być niewielkim i całkowicie kameralnym kawałkiem wirtualnej podłogi, z czasem przekształciło się w naprawdę duży projekt. Najpiękniejsze w tym wszystkim jest jednak to, że pomimo tych zmian nadal mogę być sobą i nie jest to wcale pusty frazes. Nie zliczę, jak wiele dało mi prowadzenie tego bloga, Jestem wdzięczna wszystkim, którzy go odwiedzają, zarówno tym, których miałam okazję poznać bliżej, tak i tym, którzy jedynie nieśmiało podczytują wpisy, nie zostawiając po sobie żadnego śladu. Jesteście wspaniali. Wszyscy. Bez wyjątku.

Dlatego też chciałabym podziękować Wam za to, że jesteście ze mną, a nie ma lepszego sposobu na podziękowanie niż podzielenie się czymś, co jest dla nas cenne. Dla mnie taką rzeczą jest jedna z najbardziej klimatycznych i najciekawszych gier otome, w jakie zagrałam - "Amnesia: Memories". To tytuł, którego nikomu nie trzeba przedstawiać (dla tych, którzy mogą mieć wątpliwości: gra jest sto razy lepsza niż anime), a jeśli trzeba, to zerknijcie na podstronę "Spis tytułów", gdzie znajdziecie moją recenzję i opisy poszczególnych wątków (mogą pojawić się spoilery!). "Amnesia: Memories" to produkcja, którą polecam w ciemno - jeśli to właśnie od niej zaczniecie swoją przygodę z otome, to ręczę, że się w tym gatunku po prostu zakochacie.

Za wykonanie grafiki konkursowej dziękuję cudownej Ivymore!


Rozdanie dotyczy oryginalnej, cyfrowej wersji gry na PC (do jej odpalenia potrzebne będzie konto na platformie Steam, które można założyć bezpłatnie. Jest to platforma oficjalnie wspierana przez twórców gry). Gra posiada angielską wersję językową i jest całkowicie pełnowartościowa: zawiera wszystkie wątki (ponad 20 zakończeń!), dodatki i minigry, więc nie ma potrzeby dokonywania żadnych mikropłatności (to informacja dla tych, którzy są przyzwyczajeni do mobilnych gier otome). Gra w tej wersji kosztuje około 120 zł - u mnie możecie dostać ją za jeden uśmiech! Panowie już nie mogą doczekać się, kiedy Was poznają! :)


Co trzeba zrobić, żeby ją zdobyć? To bardzo proste:

1. Skomentujcie ten wpis, dodając do niego uśmiechniętą buźkę - np. "Biorę udział :)".
2. Jeśli uważacie, że mój blog jest fajny i godny polecenia, podzielcie się nim ze znajomymi na swoim własnym blogu, Facebooku czy Twitterze (nie jest to jednak wymóg konieczny).
3. Konkurs potrwa do 6 stycznia. Termin dodawania komentarzy upływa dzień wcześniej (wezmę więc pod uwagę komentarz dodany 5 stycznia, ale tego dodanego dzień później już nie).
4. Wyniki będą podane na blogu, dlatego bardzo proszę o to, żebyście tego dnia na niego zajrzeli. Nagroda będzie czekała na odbiór przez 7 dni. Jeśli osoba, która wygrała, nie skontaktuje się ze mną i jej nie odbierze, konkurs będzie przeprowadzony ponownie (oczywiście również publicznie).
5. I to wszystko! Jeśli macie jakiekolwiek pytania czy wątpliwości, piszcie śmiało w komentarzach lub na adres kocham.gry.otome@gmail.com.


Powodzenia! :)

44 komentarze:

  1. Czy uśmiechnięta buźka musi być konkretnie tą buźką „:)”? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi. Na pewno jednak musi być uśmiechnięta! :D

      Usuń
  2. Akurat gry sa zazwyczaj X razy lepsze niż anime na nich bazowane.
    I buziaczka nie dam, bo wole aby ktoś inny wygrał, ja tu przychodzę dla twoich postow a nie darmowych gier ;3

    Chryste, zrobiłem a nie chciałem emotki

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu? A dobra co mi tam. "biorę udział" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział c: <-- bardziej uśmiechniętej buźki się nie da już chyba :D i udostępniam twojego bloga na moim FB :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuję :) :D ;) ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział :D (a ci mi szkodzi, nawet anime mi się całkiem podobało)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział bardzo, o tak, dwiema łapkami biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham to anime dlatego mam nadzieje że sie uda xD ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, akurat zaczęłam się interesować tą grą! c: Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka niespodzianka na dzień dobry!
    Też biorę udział, a co tam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, a właśnie oglądałam Let's Playe z tej gry. Wygrana byłaby naprawdę dobrym początkiem roku.
    Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział! :) :3 :> kilka uśmiechniétych buziek

    OdpowiedzUsuń
  14. Może choć w grze jakiś mój związek by się utrzymał :)
    :)
    C:
    c:
    :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas spróbować swojego szczęścia! Biorę udział~ c:

    OdpowiedzUsuń
  16. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Biorę udział ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio zakochałem się w grach VN, ale nigdy nie miałem okazji zagrać w otome.
    Biorę udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja też spróbuję szczęścia, biorę udział ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział :) <3
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział :o :) Zobaczymy jak to będzie i życzę, żeby rok 2017 był dla wszystkich lepszy niż poprzedni :)
    Edit: Zapomniałam tej obowiązkowej buźki ;-;

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział! ¯\_(ツ)_/¯

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. O tak :3 Biorę udział :) Szczęśliwego Nowego Roku! C: btw Kocham Twój Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  25. oh oh oh! Zdecydowanie biorę udział! :) Próbowałam demo na telefonie i bardzo mi się ta gra spodobała, chciałabym wiedzieć co będzie dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  26. O, ja proszę z uśmiechem :).

    (Mail to blackfalconik@gmail.com ).

    OdpowiedzUsuń
  27. (: To ja też Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń