sobota, 11 czerwca 2016

13. WYNIKI KONKURSU

Na wstępie chciałabym serdecznie podziękować Wam za tak liczny udział. To nie pierwszy raz, kiedy zaskakujecie mnie w tak pozytywny sposób. Jesteście wspaniali - mogłabym jedynie życzyć innym posiadania takich czytelników.

Ten tydzień był dla mnie trudny. Kent próbował napoić moje kolekcję kaktusów maślanką, Ikki godzinami przesiadywał w łazience i wdzięczył się do lustra, Toma i Shin nieustannie się kłócili, a Ukyo próbował ugotować zupę z mojego kota (na szczęście kot wyszedł z tego cało). Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że w końcu będę mieć ich z głowy. ;)

Najchętniej obdarowałabym plakatami wszystkich, ale niestety jest to niemożliwe. Pamiętajcie, że nawet, jeśli dzisiaj szczęście się do Was nie uśmiechnęło, to może się tak stać innym razem. Dlatego jeśli kochacie gry otome, to gorąco zachęcam do odwiedzania mojego bloga.

Zwycięzcę wyłoniłam w drodze losowania, a jest nim...


Gratuluję! Proszę o kontakt mailowy (kocham.gry.otome@gmail.com) - napisz mi, którego chłopca zabierasz ze sobą, Ellen!

Jeszcze raz dziękuję Wam wszystkim za udział. Wyrazy wdzięczności ślę również Drukarni Wielkoformatowej AVATAR z Warszawy.

7 komentarzy:

  1. Moje serdeczne gratulacje, EllenWalker :->

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy jeśli twórcy wyrażą zgodę, to można by wystawić tutaj resztę prac? Fajnie byłoby je obejrzeć :) A EllenWalker gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :3
    No nie Shinju znowu jesteś pierwsza?! XD
    *przytula poduszkę z Ukyo w oczekiwaniu na powrót UraUkyo* (i tak na tym obrazku wyszedłeś najlepiej :3)

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Blath czy jest możliwość wysłania mi tego obrazka w oryginale? (Ten z tego posta) Takiego jeszcze nie mam w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest możliwość. Napisz na podany w poście mail, a wyślę :).

      Usuń
  5. gratuluję zwyciężczyni :3 ciekawa jestem, który z panów przypadł jej do gustu najbardziej :D.

    OdpowiedzUsuń