piątek, 3 czerwca 2016

12. Pożegnanie z "Amnesią" - KONKURS!


Przed chwilą wydarzyło się coś niezwykłego. Właśnie szłam gotować obiad, kiedy ktoś załomotał w drzwi. Poszłam otworzyć i w progu spotkałam pięciu  uroczych młodzieńców: Tomę, Shina, Ikkiego, Kenta i Ukyo. Nie byli jednak wcale w pokojowych nastrojach. Siłą zaprowadzili mnie do pokoju, przykuli kajdankami do toughbooka i pod grożbą spalenia mi domu (Ukyo, schowaj tę zapalniczkę!!!) kazali przepisać poniższe oświadczenie:

My, niżej podpisani, nie godzimy się odejść z bloga w ten sposób. Uważamy, że jego czytelnicy są najwspanialszymi graczami pod słońcem (całuski dla Moniki i Shinju! dop. Ukyo) i jeśli gdziekolwiek mamy odchodzić, to tylko z nimi. Dlatego pragniemy zorganizować konkurs, w którym pewien szczęściarz otrzyma jednego z nas na własność. Jeżeli ten warunek nie zostanie spełniony, to nie ręczymy za siebie (Toma, co robisz z moją klatką dla kota?!).

Podpisano: Toma, Shin, Ikki, Kent i Ukyo.


Sami więc widzicie, że nie mogłam odmówić ;).



Prezentuję Wam zatem konkurs, w którym możecie zdobyć śliczny plakat w formacie A2 - to Wy zadecydujecie o tym, który z chłopaków u Was zamieszka. Plakat powstanie na zamówienie w profesjonalnej drukarni i na pewno stanie się bardzo przystojną ozdobą Waszego pokoju. Może też być wspaniałym prezentem dla przyjaciółki/siostry/mamy/babci i wszystkich innych miłośników "Amnesii".

Co trzeba zrobić, żeby go otrzymać? Wystarczy zgłosić się w komentarzu pod tym postem (pisząc np. "Biorę udział"). Jeżeli lubisz mój blog i uważasz, że jest wart pokazania go światu, udostępnij informację o konkursie na swoim blogu, profilu na FB czy fanpage'u - będę naprawdę bardzo, bardzo wdzięczna.


Wybrać możecie jeden z poniższych wzorów (chłopcy cierpliwie pozowali!):











Rozdanie będzie trwać do 10 czerwca. Zachęcam Was do licznego udziału i spróbowania szczęścia, bo już nie mogę z nimi wytrzymać! Nawet nie wiecie, jak ciężko jest wyżywić pięciu facetów w sile wieku ;).

No, panowie, możecie mnie odkuć.

50 komentarzy:

  1. Biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział i ja ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział, a bloga udostępnię na moim fanpagee §^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział i udostępniłam adres bloga na moim koncie na: facebooku, twitterze, tumblr'ze oraz na youtubie :->
    Należy ci się to xD....szkoda tylko, że wcześniej na to nie wpadłam :-/, ale lepiej później niż wcale :-D.
    Pozdrawiam i dziękuję za całusy :-*
    Miłego dnia życzy, Shinju ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Shinju jesteś wreszcie :). A już się bałam, że gdzieś zniknęłaś xD.

      Usuń
    2. Przynajmniej ty pierwsza xD
      Wiesz ja.....życie, praca xD
      Jak każdy (:'->) zresztą xD
      Ps.Ja wcześniej myślałam, że zniknęłaś bo się nie odzywałaś xD.

      Usuń
    3. Ciii.....(przed weselem jestem;)) I tak tym razem jestem pierwsza xD. I aż mnie zatkało gdy przeczytałam tą linijkę o nas xD.

      Usuń
    4. D-: ....Nie będę pytać xD. Jedyne, co zrobię to: Życzę tobie przyjemnej, jak i wesołej i później niezapomnianej zabawy :-D!
      Ps. A ta linijka xD, a akuratnie czytałam jak mój brat przy mnie siedział xD.
      Ps2. Pamiętaj, ja jestem UraHeroine, a ty OmoteHeroine xD. Coś o czymś świadczy po tych 112 komentarzach xD.
      Ps3. Baw się dobrze! :-D

      Usuń
    5. Bawiłam się do 6:00 XD. I robiłam tam za... fotografa (ciekawe dlaczego? XD).

      Usuń
    6. xD Nareszcie!!!! Jesteś ! :-D
      Ja na konwencie na panelach byłam fotografem xD Tak po prostu miałam aparat i wzięli mnie do tego xD
      Ale widzę, ze zabawa była udana! :-D
      Ja szczerze to unikam aparatu xD, przez co na dwóch lub 3 zdjęciach max jestem xD.

      Usuń
    7. Uwaga na przyszłość: nigdy nie bierz ze sobą aparatu a jeśli już go masz to go dobrze schowaj XD.
      Będziemy musiały się znów zgadać ;), w razie czego napisz kiedy jesteś wolna. ;3

      Usuń
    8. Wszystkie niedziele, to na 100% wolnego xD
      Właśnie piszę w kalendarzu mój grafik, co pewnie jak tata to zobaczy to zmieni się w negocjacje xD.

      Usuń
    9. Wręcz przeciwnie, ale u nas na wsi, ZAWSZE, ale to ZAWSZE jest coś do zrobienia, a wiesz.....ja piszę i robię filmy na youtubie xD, więc musiałam to jakoś podzielić i ustalić, że w te dni ok. pomagam, pracuję, ale w te dni robię swoje i pracuję xD. Jest w porządku, daję radę xD :-D. Jak coś to w testamencie masz CALUTKIEGO ukyo dla siebie xD.

      Usuń
    10. Za drugą część Ukyo bardzo dziękuję :3 ale nie możesz mnie zostawić ;-; zniknęłaby wtedy moja druga część T-T.
      A jakie to filmy robisz? :3
      Ps. Znów robimy spam XD Ten blog już chyba tak na nas działa XD

      Usuń
    11. Na googlu ci napiszę, oki? xD

      Usuń
  7. A.. to i ja!
    Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  8. O mój Solomonie, czy ty widzisz tego Kenta? Czy ty rozumiesz, jak bardzo potrzebuję go nad swoim łóżkiem? Czy pojmujesz moje potrzeby? No, to obdarz mnie szczęściem i spraw, abym wygrała tego szczypiorka *w*
    Totalnie biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział!

    Wątpie żebym wygrała ale zawsze można spróbować x)
    Jestem cichy stalker, zawsze czyta ale nie pisze xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę zasypiać i budzić się przy tym Ukyo!
    Biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział, pragnę przyjac do siebie któregoś z przytojniakow!

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział, pragnę przyjac do siebie któregoś z przytojniakow!

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział <3

    OdpowiedzUsuń