środa, 14 lutego 2018

96. ZDOBĄDŹ GRĘ "HAKUOKI: KYOTO WINDS" - GIVEAWAY!

Dzisiaj kończę 28 lat, a ponieważ lubię dzielić się z ludźmi tym, co dobre, postanowiłam zrobić Wam mały prezent - jedyne w swoim rodzaju rozdanie, w którym możecie wygrać najlepszą grę otome, w jaką kiedykolwiek grałam i którą z zapartym tchem od dłuższego czasu regularnie recenzuję - "Hakuoki: Kyoto Winds". Zapraszam!





Przedmiotem rozdania jest pełna wersja gry "Hakuoki: Kyoto Winds" na platformę Steam (jest to oficjalna platforma, na którą Idea Factory wydaje swoje gry otome, więc masz pewność, że gra jest oryginalna i jej zakup przyczynił się do wsparcia twórców). Gra jest pełnowartościowa i kompletna: zawiera wszystkie ścieżki i zakończenia, nie wymaga dokonywania żadnych mikrotransakcji i można w nią grać bez ograniczeń (brak systemu replayów).
Gra zakupiona przeze mnie na potrzeby konkursu pochodzi z legalnego źródła i może być aktywowana na całym świecie (za wyjątkiem Korei i Japonii).

Gra na Steamie kosztuje 107 złotych. U mnie możesz mieć ją za jeden uśmiech!


1. Skomentuj ten wpis, informując, że bierzesz udział w rozdaniu (np. "Biorę udział). Nie musisz posiadać konta na Blogspocie, żeby dodać komentarz, ale bardzo proszę, żebyś jakoś się podpisała (bardzo ciężko jest wytypować zwycięzcę, kiedy udział w konkursie deklaruje pięciu "Anonimowych").

2. [Opcjonalnie] Jeżeli chcesz pomóc mi w prowadzeniu bloga, wypełnij poniższą ankietę (to właśnie dzięki niej między innymi zostało zorganizowane to rozdanie!):
https://www.survio.com/survey/d/I9A5O9E3M3V5P4L3Y

3. [Opcjonalnie] Jeśli uważasz, że mój blog jest fajny i godny polecenia, wklej link do konkursu na swojego własnego bloga, tablicę na Facebooku czy grupę (jeżeli chcesz zrobić to jednak na cudzej grupie, upewnij się najpierw, że taka reklama jest mile widziana przez administrację).

4. Czekaj na wyniki, bo może to właśnie do Ciebie zawita dwunastu tajemniczych samurajów.

ROZDANIE TRWA DO 28 LUTEGO. Wyniki zostanę ogłoszone następnego dnia Jeżeli nie zgłosi się do mnie w ciągu tygodnia od ogłoszenia wyników, rozdanie zostanie przeprowadzone na nowo.





Gra posiada angielską wersję językową i  przeznaczona jest na komputery z systemem Windows.

Poniżej przedstawiam wymagania sprzętowe (jeśli nie jesteś pewna, czy gra u Ciebie na pewno zadziała, napisz do mnie na kocham.gry.otome@gmail.com, a pomogę to ocenić).

MINIMALNE:
System operacyjny: Windows 7
Procesor: Intel i5 1.8GHz or equivalent
Pamięć: 4 GB RAM
Karta graficzna: DirectX 10 compatible video card
DirectX: Wersja 10
Miejsce na dysku: 27 GB dostępnej przestrzeni
Karta dźwiękowa: Windows compatible sound card

ZALECANE:
System operacyjny: Windows 10
Procesor: Intel i5 2.6GHz or equivalent
Pamięć: 8 GB RAM
Karta graficzna: DirectX 10 compatible video card
DirectX: Wersja 10
Miejsce na dysku: 27 GB dostępnej przestrzeni
Karta dźwiękowa: Windows compatible sound card



POWODZENIA!




40 komentarzy:

  1. Ależ oczywiście że biorę udział, tyle cebulenia na grupie a to cudo jeszcze nie wpadło w moje łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zgłaszam wzięcie udziału c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Graszka
    Biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mi szkodzi?
    Biorę udział.

    I... wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu by nie? Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju taaaak, biorę udział! A przy okazji sto lat ;)
    ~Kalina

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział :) Czytam Twojego bloga od w sumie nie aż tak dawna i jestem mega zauroczona zarówno nim jak i grami otome <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohoho co to się dzieją za rzeczy!
    Wszystkiego najlepszego! <3 Takie urodziny to ja rozumiem :D
    Biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział~
    Grę mam na wishliście już od jakiegoś czasu, a kto wie, może mi się akurat poszczęści. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaaaaaaaaa<3 Biorę udział <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mikumika, mój internetowy pseudonim hehe
    Wszystkiego najlepszego! ❤️
    Hasło: biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również biorę udział w rozdaniu, tym bardziej, że po ostatnich recenzjach mam coraz to większą ochotę na Hakuoki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział! - M.M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia wszystkich marzeń i uśmiechu każdego dnia! ^_^
    A no i tak biorę udział :) Ankietę już wypełniłam jakiś czas temu ^^
    A czytając Twoje recenzje tej gry, chciałabym w nią zagrać :) Intryguje mnie postać Sanana i Hijikaty, po tym co opisałaś w swoich recenzjach o nich, więc chciałabym poznać bliżej wyżej wymienionych panów ^_^
    Dzięki za rozdanie :) I jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział, uwielbiam romanse.

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział ;)
    Widziałam anime, pierwszy sezon i kilka pierwszych odcinków drugiego.
    Tego romansu troszkę tam mało, prawie w ogóle, a szkoda... . Czytając Twoje recenzje okazuje się, że w grze dzieje się...oj dzieje.
    Narobiłaś mi chęci na grę :D Mam nadzieję że nawet jak nie wygram, to Steam zrobi taką zniżkę jak pod koniec zeszłego roku na Amnesię... .
    Powodzenia wszystkim ;)

    A co do Twoich urodzin, wszystkiego naj naj, oby wszystkie dobre tytuły wyszły po angielsku, albo i po polsku, a co :D Tego Tobie (i w sumie sobie i reszcie też ;) ) życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział!
    Ja po darmowe gry bardzo chętnie! (Brzmię jak prawdziwa, polska cebula...)
    Ale miło będzie w to zagrać! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż, ja też biorę udział! Chciałam kupić tą grę, a tu nadarzyła się okazja ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział (:
    Zawsze warto wypróbować swoje szczęście

    OdpowiedzUsuń
  20. A co tam, też biorę udział. ^^
    Twojego bloga podczytuję już od jakiegoś czasu, wiec przy okazji dzięki za świetną robotę przy pisaniu recenzji, dzięki Tobie zawsze mam pod ręką coś ciekawego do grania.
    Przesyłam internetowe uściski
    Elooven

    OdpowiedzUsuń
  21. Zjadło mój komentarz ;/

    Z chęcią biorę udział! Oglądałam anime i było cudowne :) Z przyjmnością zagrałabym w grę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też biorę udział. Gry nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również biorę udział! :)

    Kontakt: asiazajaczkowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Również chciałabym wziąć udział :) W anime się zakochałam i choć gra potwornie kusi, tak cena jednak skutecznie odstrasza XD

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział!
    Może się uda ^u^

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział w rozdaniu :D

    Jestem bardzo spóźniona, ale mimo wszystko chciałabym ci życzyć wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój komentarz też zjadło ;/
    Biorę udział ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział /Karolinka

    OdpowiedzUsuń