czwartek, 1 grudnia 2016

47. Wystartowała amerykańska wersja gry "Underlove"!



Cóż za miła niespodzianka! "Underlove" (a właściwie "Underlove Stories") jest kolejną darmową grą przeglądarkową od studia Tictales. Wszystko wskazuje na to, że jej motywem przewodnim jest muzyka, a zarówno bohaterowie, jak i tło wyglądają przepięknie! Sama jeszcze nie grałam, ale mam nadzieję, że będzie to kawał dobrej historii.

Szczerze powiedziawszy nie wiem, czy gdzieś organizuje się grupa pracująca nad polską wersją. Póki co zamierzam grać na amerykańskiej.

Zagracie tutaj: http://www.underlovestories.com/

Koniecznie napiszcie o swoich wrażeniach!

6 komentarzy:

  1. Zaczęłam obserwować tę grę zanim wyszła, więc gdy na Rising Lovers pojawiła się nowa zakładka, okazująca się być reklamą premiery, szybko się w Underlove zarejestrowałam. Dużo nie pograłam, bo początkowo myślałam, że pójdę na łatwiznę i poczekam na tłumaczenie, ale jak to z ciekawością bywa, powoli zaczynam się wysilać i tłumaczyć samemu. Zapowiada się całkiem nieźle, bo z "muzyczną" grą na dłuższą drogę nie miałam do czynienia, wystrój ładny postacie również ;). I mam pytanie: Dlaczego na twoim blogu mimo, że jest artykuł o Underlove, nie ma jeszcze o Rising Lovers (również z tictales)? Nie natknęłaś się na to? Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natknęłam się, a nawet o nim napisałam, kiedy dziewczyny potrzebowały tłumaczy. O tym, że można grać po polsku, dowiedziałam się od nich dopiero wczoraj. Nie było żadnej szumnie ogłaszanej oficjalnej premiery, więc to po prostu przegapiłam. Ale na pewno zagram i opowiem o swoich wrażeniach.

      Usuń
    2. Przyznaję ci rację, sama znalazłam to zupełnie przez przypadek, ale na razie zapowiada się na to, że będzie moją ulubioną z tictales.

      Usuń
  2. Witam. Zazwyczaj siedzę w VNkach/Dating Simach/Retro grach na konsole z lat 80 i wczesnych 90tych.
    Ale poziom tego bloga i przyjemność czytania postów przyciągnął mnie i zacząłem obserwować. Ciesze się że jest taki Polski blog o tej tematyce.

    Dziękuje

    P.S. Czy chcielibyście wziąć udział w konkursie Mikołajkowym/Świątecznym?
    http://fejwsi.blogspot.com/2016/12/mikoajkowy-konkurs-nikolaus-wettbewerb.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, Rancalusie. :)

      Byłoby świetnie, gdybyś skopiował swój komentarz i przekleił go do najnowszego postu - zobaczy go więcej osób.

      Usuń
    2. Dziękuje.
      Plus figurkami "SD" zaraziła mnie właśnie Fejwsi (wcześniej tylko gry i modele do sklejania)

      Usuń