sobota, 23 lutego 2019

157. Powitajcie Shan Gui 山桂 - pierwszą grę oficjalnie przetłumaczoną przeze mnie na język polski! (KONKURS)

Ci, którzy czytają mnie od początku, wiedzą, jak wielkim sentymentem darzę Shan Gui 山桂. Była to pierwsza gra visual novel, jaką kupiłam, i jednocześnie jeden z tych tytułów, dzięki którym pokochałam cały gatunek miłością tak wielką, że trwa ona po dziś dzień. Shan Gui 山桂 to niezwykle ciepła i wzruszająca opowieść o sile wspomnień, przebaczeniu, Purpurowej Górze i pewnej bardzo uroczej lisicy (moją recenzję znajdziecie tutaj: https://tiny.pl/g6sxk). Dzięki mojej współpracy z twórcami, od kilku dni możecie rozkoszować się polską wersją tej historii, zarówno w wersji na PC, jak i na urządzenia mobilne.


Moja wersja tłumaczenia znajduje się w pakiecie z grą Bai Qu 百曲. Jeżeli zdecydujecie się na zakup samego Shan Gui 山桂, to otrzymacie tekst przełożony przez kogoś innego. Wiąże się z tym pewna smutna historia i samodzielna wersja gry wisi na Steamie jedynie dlatego, że została podebrana przez nielojalnego członka studia, który bezprawnie czerpie z niej korzyśćv(więcej na ten temat przeczytacie tutaj: https://steamcommunity.com/app/307050/discussions/0/357287304431021101/). Dlatego jeśli chcecie poznać przygody Han Hui i He Jii, koniecznie kupcie grę w pakiecie i poznajcie przy okazji inną piękną historię.

Jeden z pakietów możecie zdobyć w konkursie organizowanym na naszej Facebookowej grupie "Kochamy Gry Otome". Poniżej znajdziecie link do postu konkursowego:
 https://www.facebook.com/groups/1523694581206297/permalink/2274097856165962/.

Zakupić możecie ją natomiast pod poniższym adresem:
https://store.steampowered.com/app/516600/Bai_Qu/

Przekładanie tekstu Shan Gui 山桂 było dla mnie prawdziwą przyjemnością i mam nadzieję, że polska wersja przypadnie Wam do gustu. Życzę Wam miłego weekendu i powracam do tłumaczenia kolejnego tytułu!




2 komentarze:

  1. Czy w podstawowym zestawie gry (za 36 zł) też jest ta gra?
    A herbata z osmantusem przyszna, bardzo wyrazisty smak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w podstawowym zestawie również jest Shan Gui. :)

      Usuń