poniedziałek, 18 lipca 2016

23. WYNIKI KONKURSU

Na wstępie chciałabym serdecznie przeprosić Was wszystkich za to, że nie dałam rady wyłonić zwycięzców wczoraj i w efekcie czas oczekiwania na wyniki przedłużył się o jeden dzień (w związku z tym postanowiłam uwzględnić osoby, które dopisały się do niego na ostatnią chwilę). Ponieważ wielu z Was nie podpisało swoich zgłoszeń i w efekcie figurowało jako "Unknown", postanowiłam dodać obok oznaczenie liczbowe oznaczające godzinę, o której dodaliście komentarz.

Dziękuję Wam wszystkim za pozytywny odzew i liczny udział. W przyszłości będą organizowane konkursy z innymi grami, które recenzowałam i jeszcze będę recenzować, dlatego zainteresowanych zapraszam do zaglądania tu co jakiś czas :).

"Shan Gui" wędruje natomiast do...


Gratuluję! :)

Proszę Was o kontakt mailowy na adres: kocham.gry.otome@gmail.com


Życzę wszystkim miłego dnia!

1 komentarz:

  1. Moje serdeczne gratulacje, Aurix i ykhm.... xD i druga szczęśliwa osobo :->

    OdpowiedzUsuń