czwartek, 13 lipca 2017

75. ROZDANIE! WYGRAJ GRĘ "AMNESIA: MEMORIES"!

Zdaję sobie sprawę z tego, że powinnam pisać teraz o wątku Goemona z "Nightshade", ale niestety życie nie bierze tego pod uwagę i każe mi cierpieć na katastrofalnie małą ilość wolnego czasu. Nie oznacza to jednak wcale, że o Was zapomniałam. Wręcz przeciwnie - przychodzę do Was dzisiaj z wyjątkowym prezentem.


To tytuł, którego nikomu nie trzeba przedstawiać (dla tych, którzy mogą mieć wątpliwości: gra jest sto razy lepsza niż anime), a jeśli trzeba, to zerknijcie na podstronę "Spis tytułów", gdzie znajdziecie moją recenzję i opisy poszczególnych wątków (mogą pojawić się spoilery!). "Amnesia: Memories" to produkcja, którą polecam w ciemno - jeśli to właśnie od niej zaczniecie swoją przygodę z otome, to ręczę, że się w tym gatunku po prostu zakochacie.

Rozdanie dotyczy oryginalnej, cyfrowej wersji gry na PC (do jej odpalenia potrzebne będzie konto na platformie Steam, które można założyć bezpłatnie. Jest to platforma oficjalnie wspierana przez twórców gry). Gra posiada angielską wersję językową i jest całkowicie pełnowartościowa: zawiera wszystkie wątki (ponad 20 zakończeń!), dodatki i minigry, więc nie ma potrzeby dokonywania żadnych mikropłatności (to informacja dla tych, którzy są przyzwyczajeni do mobilnych gier otome). Gra w tej wersji kosztuje około 120 zł - u mnie możecie dostać ją za jeden uśmiech! Panowie już nie mogą doczekać się, kiedy Was poznają! :)


Co trzeba zrobić, żeby ją zdobyć? To bardzo proste:

1. Skomentujcie ten wpis, dodając do komentarza uśmiechniętą buźkę - np. "Biorę udział :)" - serwis nie wymaga rejestracji, ale pamiętajcie o tym, żeby jakoś się podpisać!
2. Jeśli uważacie, że mój blog jest fajny i godny polecenia, podzielcie się nim ze znajomymi na swoim własnym blogu, Facebooku czy Twitterze (nie jest to jednak wymóg konieczny).
3. Konkurs potrwa do 27 lipca. Termin dodawania komentarzy upływa dzień wcześniej (wezmę więc pod uwagę komentarz dodany 25 lipca, ale tego dodanego dzień później już nie).
4. Wyniki będą podane na blogu, dlatego bardzo proszę o to, żebyście tego dnia na niego zajrzeli. Nagroda będzie czekała na odbiór przez 7 dni. Jeśli osoba, która wygrała, nie skontaktuje się ze mną i jej nie odbierze, rozdanie będzie przeprowadzone ponownie (oczywiście również publicznie).
5. I to wszystko! Jeśli macie jakiekolwiek pytania czy wątpliwości, piszcie śmiało w komentarzach lub na adres kocham.gry.otome@gmail.com.


Powodzenia! :)

83 komentarze:

  1. Rozsylam dalej w ludzi bo warto

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tym razem się uda. Biorę udział. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. a biore :3 Krzysztof mnie namówił ;v

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział i rozsyłam dalej :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Z radością adoptuję chłopców z Amnesi - tak więc przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział i idę powiedzieć znajomym!

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie nie miałam do tej pory okazji zapoznać się z tego typu grą więc może będzie to okazja na mój pierwszy raz. Biorę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :) życzę powodzenia wszystkim ^^
    Taiga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział! :) I także zamierzam promować blog <3 Iva~

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział :) obym wyrobiła się przed 25 stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biore udział i bardzo chetnie przygarnę grę w swoje łapki. Niestety wstyd sie przyznać, ale nie miałam jeszcze styczności z takiego typu grą. Jest to dla mnie nowość, ale myślę, że chłopcy z Amnesi w zawrotnym tempie wprowadziliby mnie w ten przepiękny świat i sprawiliby, żebym bez końca sie w nim zatraciła <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, ojej! Tak, tak, biorę udział z miłą chęcią. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział! :) Z Amnesią zaczynałam moją przygodę z anime, i bardzo ją lubiłam, dlatego chciałabym zobaczyć jak tą historię pokazano w pierwowzorze ^-^ Życzę powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  16. Amnesia ;D Anime mi w sumie się podobało każdy ma inne gusta oraz biorę udział ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zatem ja również wezmę udział w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką chęcią biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział :)

    Może w końcu coś wygram chociaż w to wątpię xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak miło z twojej strony że robisz taką rzecz :)
    Biorę udział bo co można stracić?

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział :)
    Szczególnie pozdrawiam osobę, która udostępniła wpis w grupie Eldarya Poland :)
    Przekażę oczywiście dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zuzanna Szopińska13 lipca 2017 16:37

    Biorę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział :D <- jest to buźka oznaczająca moje szczególne zainteresowanie tym konkursem. Taka a nie inna, bo trzeba być oryginalnym B)

    Jutro będę robiła osobną zakładkę na moim blogu, w której będę polecać inne Blogi, więc na stałe umieszczę tam link do twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie przygarnę grę! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W Otome na PC jeszcze nie grałam, a nóż widelec szczęście mi dopisze. Jak najbardziej biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się ;3
    Nie miałam okazji jeszcze zaznajomić się z tym typem gry (aż wstyd się przyznać!), ale sądzę, iż tytuł ten na pewno jest wart ogrania. ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. O boże, jak tylko zobaczyłam twój wpis na grupie eldaryi na fb to przyleciałam tu, aż się zadymiło xD
    Zawsze staram się odłożyć na tą grę ale jakoś nie wychodzi, więc biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kto by nie chciał spędzić wakacji z takimi przystojniakami ;D ?
    Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział z wielką chęcią! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze chciałam zagrać w tą gre :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział :) Chętnie zagrałabym w tą grę, a wiem że mojej siostrze anime się podobało, więc taka gra i dla niej byłaby miłą niespodzianką :D
    Dzięki za konkurs, bo za bloga to zawsze dziękujemy :D
    Pozdrawiam cieplutko ^_^

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  36. BIORĘ UDZIAŁ :)
    *.* Ile razy ja na tę grę patrzyłam na steamie!
    Oczka się na nią świecą... Ostatnio była chyba nawet na nią przecena... Eh...
    Osobiście nie mam znajomych, których interesuje otome, ale jeśli gdzieś w internecie na jakimś forum wypłynie ten temat to z chęcią polecę twojego bloga. ;)
    *trzymam kciuki za siebie*

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział :D słowo "Niko (Niko nii)" to sentencja uśmiechu XD
    + rozsyłam innych.

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczywiście, że biorę udział :) Nie mogłabym przegapić tak świetnej gry! Ile to ja się przymierzałam do zakupu jeb na steamie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście, że BIORĘ UDZIAŁ :DD Chętnie potowarzyszę panom :)) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią wezmę udział! ^^ :). P.S. Mało kiedy korzystam z tego konta ale zaloguję się by zerknąć na wyniki. Na fp "Kupię lub sprzedam Mangi i Anime." polubiłam post :).

    OdpowiedzUsuń
  41. A, co mi tam. Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę udział :)
    Jejku... Pewnie mi się nie uda (taki los pechowca), ale co mi szkodzi. Próba nie strzelba xd

    OdpowiedzUsuń
  44. Biorę udział :)
    Jejku, akurat 26 mam urodziny to byłby super prezencik haha :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział :)

    Super inicjatywa akurat miałam urodziny więc, a nuż będę miała szczęście ^^ Od jakiegoś czasu śledzę bloga i dzięki niemu poznałam Nightshade ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Biorę udział! :) Mam nadzieję, że przysłowie "Głupi ma zawsze szczęście" w tym przypadku się sprawdzi :> A jako, że Amnesia była moim pierwszym anime to byłoby fajnie miec grę, tak dla sentymentu :3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale się wstrzeliłem - został jeszcze jeden dzień na dodanie komentarza. :D

    Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Biorę udział!! :)
    Jak mogłabym przepuścić taką okazję <3 Oczywiście, że chcę~~

    OdpowiedzUsuń
  50. Kurcze fajnie się patrzy jak tyle osób interesuje się grą otome :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale odjazd!! Dziękuję bardzo T^T

    OdpowiedzUsuń