poniedziałek, 11 lipca 2016

20. KONKURS o słodkim zapachu osmanthusa.

Środek lata, za oknem świeci słońce, piękna pogoda wręcz zachęca do letnich wędrówek. Aż ma się ochotę wziąć plecak z wodą i prowiantem, i u dać się na pieszą wędrówkę. Tak, jak Han Hui, która w pewien upalny dzień wyruszyła na Purpurową Górę, na której świat duchów styka się z ludzkim. Chcielibyście towarzyszyć jej w tej przygodzie? Nic prostszego - Han Hui powiedziała mi w sekrecie, że zabierze ze sobą dwie osoby, które wezmą udział w poniższym rozdaniu.


"Shan Gui" to bardzo ciepła i wzruszająca gra visual novel, którą jakiś czas temu tu recenzowałam - więcej możecie przeczytać tutaj: http://tiny.pl/gr167 . Gra posiada polską wersję językową, więc bez oporów mogą sięgnąć po nią również osoby, które nie są zbyt dobre z angielskiego.

Co zrobić, aby ją otrzymać? 
Skomentować ten post w jakiejkolwiek formie, np. "Biorę udział" (nie musicie posiadać bloga ani konta Google). 
Jeśli  uważasz, że mój blog jest fajny i godny polecenia, możesz udostępnić informację o konkursie na swoim własnym blogu, fanpage'u czy profilu na Facebooku. Będzie mi bardzo miło!

Wyniki zostaną opublikowane 17 lipca. W drodze losowania wybiorę dwóch zwycięzców. 

Gra posiada formę klucza aktywacyjnego na platformie Steam. Korzystanie z niej jest całkowicie bezpłatne, legalne, bezpieczne i wspierane przez wielu twórców gier visual novel (między innymi studio Idea Factory, które stworzyło serię "Amnesia"). 

Powodzenia! :)

69 komentarzy:

  1. Naprawdę lubię czytać Twojego bloga, wpisy są zawsze ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawiła ta gra. Chcę wziąć udział w konkursie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udostępniłam https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1563915540577977&id=100008786378263&pnref=story

      przy okazji zapraszam na mojego bloga http://kuraibanii.blogspot.com

      Usuń
    2. Bardzo ładny i interesujący blog, ale niestety kompletnie nie w moich klimatach :).

      Usuń
  3. Biorę udział. Chętnie bym w to zagrała *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział. Chętnie bym w to zagrała *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział! Jako, że grami otome interesuje się od niedawna, to fajnie będzie poznać historie głównej bohaterki Han Hui! :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział :), chętnie pogram :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na opis ta gra musi być rzeczywiście świetna *^* Biorę udział ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeej, wreszcie coś po polsku :) Biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  12. mega fajny blog z chęcią przytule nowelke kocham anime i mange wii

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem mega ciekawa tej gry Biorę Udział

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką chęcią wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aww kocham gry tak samo jak i konkursy! Biorę udział i życzę miłego dzionka :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze ja! Zgłaszam się!
    Tyle komentarzy w tak krótkim czasie? No nieźle. ~[^_^]~

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział! Ona jest taka urocza *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak super,że ogłaszasz takie coś w moje imieniny :) Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wezmę udział bo zaciekawiła mnie ta gra. Poza tym czy idea factory nie było czasem odpowiedzialne za Hyperdimension Neptunia? Wymieniony tytuł jest jedną z moich ulubionych serii japońskich gier, na pierwszym miejscu jednak jest danganronpa awww
    Pozdrawiam i życzę wzrostu wyświetleń bloga, bo jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, "Neptunia" to również seria, która wyszła spod skrzydeł Idea Factory :).

      Usuń
  24. Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż poczułam dreszczyk na myśl o takiej przygodzie. Oczywiście udostępniam dalej 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział. Pierwszy raz widzę grę, która wydaje się fajna i jest po polsku! UDOSTĘPNIAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępniłam!!! https://www.facebook.com/profile.php?id=100012355685914

      Usuń
  28. Biorę udział bo spodobała mi się ta gra. Szczególnie ścieżka dźwiękowa z niej, często przed snem słucham tej muzyki na youtubie. Pomaga mi w zasypaniu po stresującym dniu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze 5 dni do rozwiązania konkursu...
    https://www.youtube.com/watch?v=NfyaFhskO3o
    Biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bez tak nachalnej reklamy na przyszłość ;).

      Usuń
  30. Hmmm.......Aa co mi tam szkodzi? x'D
    B-biorę udział :->

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę tutaj zaglądać częściej (tak z 3 razy dziennie XD) bo nawet nie zauważyłam, że wróciłaś. :3

      Usuń
    2. xD Albo wykrywacz na to kiedy jestem, a kiedy mnie nie ma? xD :-D

      Usuń
    3. W sumie to też dobry pomysł :3

      Usuń
    4. XD W sumie.......ciekawe jak go zdobędziesz :-D?
      Ja nie jestem pewna, czy są takie i akurat na mnie modele? xD

      Usuń
    5. Spróbuje sama taki zrobić! Muahaha!!!

      Usuń
    6. Hyyyyyyyyy D-:
      Ale......nie masz mojego DNA!!!! XD
      Hahahahhahaha xD

      Usuń
    7. Jakoś zdobędę... hi hi...
      それわ秘密でそ。^-^

      Usuń
  31. Biorę Udział ^^

    OdpowiedzUsuń