niedziela, 24 grudnia 2017

89. Wesołych Świąt! To już dwa lata!


Musiałam aż dzisiaj sprawdzić, czy dodałam na bloga wpis w poprzednie święta, bo nie mogłam uwierzyć, że to kolejne, które spędzamy we wspólnym gronie. Cieszę się, że jesteście ze mną już tak długo, że lubicie moje recenzje i nieraz wspieracie mnie w trudniejszych chwilach. Bardzo Wam dziękuję!

Z okazji zbliżających się świąt chciałabym życzyć Wam:
 - radosnego czasu spędzonego w gronie najbliższych (nic nie może pobić wspólnego śpiewania kolęd, szczególnie po paru "głębszych");
 - udanego odpoczynku, który nie polega tylko na sprzątaniu i siedzeniu w kuchni;
 - żeby uszka z farszem nie rozwalały się przy gotowaniu;
 - miłości i przyjaźni, ale takiej prawdziwej i na zawsze;
 - sukcesów w szkole, na studiach i w pracy zawodowej;
 - żeby więcej fajnych gier otome otrzymało angielską lokalizację ("Reine des Fleurs", o tobie mówię!);
 - otrzymania wymarzonych prezentów, chociaż to, najpiękniejsze, nie zawsze ma wartość materialną.

Sobie życzę wytrwałości w spełnianiu pewnego marzenia, nad którym pracuję już od sierpnia. Mam nadzieję, że styczeń przyniesie ze sobą dobre wieści.

Jeszcze raz wszystkiego dobrego! Merii Kurosimasu!


4 komentarze:

  1. Dziękujemy :) I również życzę Wesołych, radosnych, spokojnych Świąt i spełnienia wszystkich marzeń!
    I gratuluję tych 2 lat tutaj ^_^ Życzę kolejnych lat blogowania, siły i wytrwałości, wielu nowych czytelników ^_^ Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też życzę ci wesołych i pogodnych świąt, mało siedzenia w kuchni i więcej czasu na gry otome oraz gratuluję już tych dwóch lat (:

    OdpowiedzUsuń