poniedziałek, 13 lutego 2017

61. Cold Hearts - gra, która wymaga od Was odrobiny ciepła.

Dzisiaj Walentynki, a więc dzień, który jest wręcz stworzony do randkowania grania w otome. Na tę chwilę jednak przeproście Tomę, Jisoo i Kazamę, i oddajcie swój głos na projekt Cold Hearts. Jeśli graliście kiedyś w Hatoful Boyfriend, to koncepcja wchodzenia w związek z lodówką (dobra nie tylko dla studentów!) nie powinna widać się Wam ani odrobinę kuriozalna. Gra jest tworzona przez moją znajomą, więc mogę obiecać, że będzie dobrze, zabawnie i z jajem (od kurki z wolnego wybiegu!). Tytuł próbuje obecnie dostać się na Steama i potrzebuje Waszych głosów!

Zagłosować możecie tutaj: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=863396430&insideModal=0&requirelogin=1

Z góry dzięki!




6 komentarzy:

  1. Chryste
    Toż to już nawet nie generic Moebloby
    Teraz wciskają wszystko "byle to nie była ludzka istota"

    P.S. Czekam na gry gdzie rantkujesz 20 metrowe gigantyczne roboty albo czołgi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu, ale tego rodzaju gry nie są tworzone na poważnie. ;)

      Usuń
    2. A-Ale ja SERIO czekam na dating sim z 20 metrowymi robotami ;__;
      Albo 14 cm robotami

      Usuń
  2. Grałabym w to hardo.
    Już lecę głosować. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzimy rynek należy wspierać. Kurde, niestety głupio do tej pory tylko składałam się na paczki gier z innymi, przy czym nie zgłosiłam się nigdy na rozdającego - jako, że jedyne płatne gry jakie mam to gifty, Steam nie uznaje mnie za pełnoprawnego użytkownika mogącego głosować. Postaram się przynajmniej zagłosować z konta brata. Swoją drogą - jeśli ma się w planach poważnie niepoważny, ale duży projekt na dating sima, czy nie będzie zbyt wielką impertynencją czołganie się o podobną reklamę jak tutaj? Oczywiście dopiero jak projekt ten urośnie już do akceptowalnych rozmiarów. Czy jednak należy uszanować przywilej znajomości? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o każdej grze otome chętnie u siebie napiszę. Jeśli więc projekt będzie miał już ręce i nogi (a więc nie będzie na etapie "Mamy pomysł i nic poza tym"), to nie ma problemu. Po prostu dajcie wtedy znać. :)

      Usuń